.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده آستانه: آجرلو توانایی اداره وزارتخانه رفاه را ندارد

عضو كميسيون صنايع مجلس با تاكيد بر صداقت و سلامت در رفتار و گفتار اعضاي كابينه، گفت: برخي اقدامات آجرلو عدم توانايي وي در اداره وزارتخانه رفاه را به ياد مي آورد.

سيد مهدي صادق نماينده آستانه اشرفيه در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به برخي اظهارات نمايندگان مبني بر اينكه تعداد قابل توجهي از كابينه دهم راي نمي آوند، خاطر نشان كرد: منتخبين خانه ملت، فراموش نكنيد كه وزرا بر اساس نوع صحبت و دفاعيات از خود راي مي آورند.

وي به گزينه هاي پشنهادي رييس جمهور در وزارتخانه هاي صنايع و اقتصاد اشاره و عنوان كرد: در خصوص اتقادات وارده بر اين دو وزير شكي نيست؛ شايد نقاط ضعفي داشته باشند ولي با توجه به اقدامات مثبتشان قطعا از مجلس راي اعتماد خواهند گرفت.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه مجلس ديدگاه هاي خود را مبني بر ضرورت وجود توانمندي، قدرت تعامل، آگاهي و تجربه وزرا ناديده نخواهد گرفت، افزود: بر اساس سواد و تجربه راي خواهيم داد.

وي آجرلو را از جمله وزرايي دانست كه به طور حتم راي نمي آورد؛ آجرلو يكي از گزينه هايي است كه از اقبال خوبي در جلسه راي اعتماد برخوردار نخواهد شد.

صادق با اشاره به اظهارات آجرلو در راي اعتماد كردان و اينكه به جاي مخالف ثبت نام كرد و به جاي موافق نطق كرد، گفت: نمايندگان اين قبيل اقدامات را در ذهن خود باقي نگه داشته اند. بر صداقت و سلامت در رفتار و گفتار بايد از خصوصيات بارز يك وزير باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.